Erhvervstelefoni
Hos Digitell specialiserer vi i erhvervstelefoni til gode priser. Her på siden kan du læse mere om, hvad erhvervstelefoni er. Du kan også blive klogere på, hvordan vi med erhvervstelefoni kan hjælpe dig med at optimere den daglige kommunikation i din virksomhed.
Erhvervstelefoniens vigtigste komponenter
Erhvervstelefoni er et bredt koncept med mange forskellige komponenter. De mest fremtrædende omfatter: telefonlinjer, intern kommunikation, ekstern kommunikation, sikkerhed og overvågning samt skalering.
Telefonlinjer
Særligt større virksomheder har typisk mere end én telefonlinje. Når du beslutter dig for at implementere erhvervstelefoni i din virksomheds daglige drift, kan vi hos Digitell levere tjenesten.
I denne forbindelse opsætter vi alle de nødvendige telefonlinjer, som både vil kunne håndtere udgående og indgående opkald.
Intern kommunikation
Vi etablerer åbne kommunikationskanaler mellem samtlige medarbejdere på din arbejdsplads. Med et solidt internt telefonnetværk har dine medarbejdere mulighed for let at komme i kontakt med hinanden og både foretage enkelt- og gruppeopkald. Det betyder en mere effektiv kommunikation i jeres organisation og mindre spildtid.
Ekstern kommunikation
Den eksterne kommunikation er i virksomhedsøjemed mindst ligeså vigtig som den interne. Når du abonnerer på erhvervstelefoni, kan du ringe til og modtage opkald fra blandt andet kunder, leverandører og eksterne samarbejdspartnere.
Det er herudover nemt at opsætte funktioner som ventepositioner, opkaldsafvikling og automatiske svartjenester, som kan tage sig af opkald, når du ikke selv har tid.
Sikkerhed og overvågning
Hos Digitell tilbyder vi erhvervstelefoni-systemer med sikkerhedsfunktioner som for eksempel kryptering og overvågningsfunktioner, der kan spore både opkaldsaktiviteter og opkaldskvalitet. På den måde er du sikker på, at dine kunders oplysning forbliver hemmelige, og at du løbende kan arbejde på at forbedre virksomhedens eksterne kommunikation.
Skalering
Vi hjælper dig med løbende at tilføje flere telefonlinjer, opgradere både hardware og software og supplere med nye funktioner, som behovene opstår. Derfor får du en fuld skalerbar løsning hos os.
Flere avancerede funktioner
Mange moderne erhvervstelefoni-systemer omfatter avancerede funktioner som for eksempel videokonferencer, tekstbeskeder, skærmdeling og let integration med andre forretningsapplikationer, herunder e-mail og kalender.
Disse funktioner er bestemt værd at overveje, hvis din virksomhed på nuværende tidspunkt har for mange kommunikationskanaler, der ikke arbejder ordentligt sammen eller I ønsker at effektivisere arbejdsgangen.
Erhvervstelefoni til dine behov
Når du undersøger dine muligheder for erhvervstelefoni, kan du med fordel starte med at vurdere din virksomheds konkrete behov.
Overvej hvor mange medarbejdere, der skal have adgang til telefonnetværket, hvilke specifikke funktioner, I har brug for både nu og på sigt, og om I har brug for fastnettelefoni, voice over IP eller måske en kombination af begge.
Du bør også tænke over, hvordan din virksomhed eventuelt vil forandre sig over tid, så du kan vælge en løsning, som nemt kan skaleres, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis din virksomhed allerede jævnligt bruger applikationer som e-mail og kalendersystemer, kan det dertil være en god idé, at du får et erhvervstelefoni-system, som uden problemer kan integreres med de eksisterende applikationer.
Vores erhvervstelefoni
Vores mest populære løsning omfatter fri tale og fri SMS og MMS i både EU og 63 andre lande. Når du vælger denne løsning, får du desuden et datadelingskort, som gør det endnu nemmere for dig at dele data på arbejdspladsen. Denne løsning koster kun 150 kroner om måneden pr. mobil.
Mange af vores kunder vælger også vores løsning til 200 kroner per mobil pr. måned, hvor alt er inkluderet: fri tale, fri SMS og MMS, 5 GB data i 63 lande udenfor EU, to datadelingskort og fri tale på IP-telefoni.
Hvis du har brug for yderligere data, er det nemt at tilkøbe for eksempel 10 GB ekstra i 63 lande udenfor EU eller 100 GB ekstra pr. telefon.
Vi hjælper dig med at finde den rette løsning
Prisen på firmatelefoni afhænger helt af, hvor stor din virksomhed er, og hvilke funktioner I har brug for.
Hvis du overvejer at skifte til Flexfone gennem Digitell, kan du starte med at sende os dine seneste regninger for telefoni. Når vi har fået dine regninger, vil vi hurtigt kunne beregne, hvor mange penge du kan spare på både måneds- og årsbasis ved at skifte til os.
Hvis du er i tvivl om, hvilket abonnement og hvilke funktioner du skal vælge, er det bare at ringe eller sende os en mail. Kontakt os i dag, så du og resten af din virksomhed kan komme i gang med at nyde jeres nye abonnement og alle de fordele, der følger med firmatelefoni hos Digitell.
0 kommentarer