Kategorier: IT

Erhvervstelefoni & IT Sikkerhed

Udgivet: 04/10/2023

Erhvervstelefoni

Hos Digitell specialiserer vi i erhvervstelefoni til gode priser. Her på siden kan du læse mere om, hvad erhvervstelefoni er. Du kan også blive klogere på, hvordan vi med erhvervstelefoni kan hjælpe dig med at optimere den daglige kommunikation i din virksomhed.

Erhvervstelefoniens vigtigste komponenter

Erhvervstelefoni er et bredt koncept med mange forskellige komponenter. De mest fremtrædende omfatter: telefonlinjer, intern kommunikation, ekstern kommunikation, sikkerhed og overvågning samt skalering.

Telefonlinjer

Særligt større virksomheder har typisk mere end én telefonlinje. Når du beslutter dig for at implementere erhvervstelefoni i din virksomheds daglige drift, kan vi hos Digitell levere tjenesten.

I denne forbindelse opsætter vi alle de nødvendige telefonlinjer, som både vil kunne håndtere udgående og indgående opkald.

Intern kommunikation

Vi etablerer åbne kommunikationskanaler mellem samtlige medarbejdere på din arbejdsplads. Med et solidt internt telefonnetværk har dine medarbejdere mulighed for let at komme i kontakt med hinanden og både foretage enkelt- og gruppeopkald. Det betyder en mere effektiv kommunikation i jeres organisation og mindre spildtid.

Ekstern kommunikation

Den eksterne kommunikation er i virksomhedsøjemed mindst ligeså vigtig som den interne. Når du abonnerer på erhvervstelefoni, kan du ringe til og modtage opkald fra blandt andet kunder, leverandører og eksterne samarbejdspartnere.

Det er herudover nemt at opsætte funktioner som ventepositioner, opkaldsafvikling og automatiske svartjenester, som kan tage sig af opkald, når du ikke selv har tid.

Sikkerhed og overvågning

Hos Digitell tilbyder vi erhvervstelefoni-systemer med sikkerhedsfunktioner som for eksempel kryptering og overvågningsfunktioner, der kan spore både opkaldsaktiviteter og opkaldskvalitet. På den måde er du sikker på, at dine kunders oplysning forbliver hemmelige, og at du løbende kan arbejde på at forbedre virksomhedens eksterne kommunikation.

Skalering

Vi hjælper dig med løbende at tilføje flere telefonlinjer, opgradere både hardware og software og supplere med nye funktioner, som behovene opstår. Derfor får du en fuld skalerbar løsning hos os.

Flere avancerede funktioner

Mange moderne erhvervstelefoni-systemer omfatter avancerede funktioner som for eksempel videokonferencer, tekstbeskeder, skærmdeling og let integration med andre forretningsapplikationer, herunder e-mail og kalender.

Disse funktioner er bestemt værd at overveje, hvis din virksomhed på nuværende tidspunkt har for mange kommunikationskanaler, der ikke arbejder ordentligt sammen eller I ønsker at effektivisere arbejdsgangen.

Erhvervstelefoni til dine behov

Når du undersøger dine muligheder for erhvervstelefoni, kan du med fordel starte med at vurdere din virksomheds konkrete behov.

Overvej hvor mange medarbejdere, der skal have adgang til telefonnetværket, hvilke specifikke funktioner, I har brug for både nu og på sigt, og om I har brug for fastnettelefoni, voice over IP eller måske en kombination af begge.

Du bør også tænke over, hvordan din virksomhed eventuelt vil forandre sig over tid, så du kan vælge en løsning, som nemt kan skaleres, hvis det bliver nødvendigt.

Hvis din virksomhed allerede jævnligt bruger applikationer som e-mail og kalendersystemer, kan det dertil være en god idé, at du får et erhvervstelefoni-system, som uden problemer kan integreres med de eksisterende applikationer.

Vores erhvervstelefoni

Vores mest populære løsning omfatter fri tale og fri SMS og MMS i både EU og 63 andre lande. Når du vælger denne løsning, får du desuden et datadelingskort, som gør det endnu nemmere for dig at dele data på arbejdspladsen. Denne løsning koster kun 150 kroner om måneden pr. mobil.

Mange af vores kunder vælger også vores løsning til 200 kroner per mobil pr. måned, hvor alt er inkluderet: fri tale, fri SMS og MMS, 5 GB data i 63 lande udenfor EU, to datadelingskort og fri tale på IP-telefoni.

Hvis du har brug for yderligere data, er det nemt at tilkøbe for eksempel 10 GB ekstra i 63 lande udenfor EU eller 100 GB ekstra pr. telefon.

Vi hjælper dig med at finde den rette løsning

Prisen på firmatelefoni afhænger helt af, hvor stor din virksomhed er, og hvilke funktioner I har brug for.

Hvis du overvejer at skifte til Flexfone gennem Digitell, kan du starte med at sende os dine seneste regninger for telefoni. Når vi har fået dine regninger, vil vi hurtigt kunne beregne, hvor mange penge du kan spare på både måneds- og årsbasis ved at skifte til os.

Hvis du er i tvivl om, hvilket abonnement og hvilke funktioner du skal vælge, er det bare at ringe eller sende os en mail. Kontakt os i dag, så du og resten af din virksomhed kan komme i gang med at nyde jeres nye abonnement og alle de fordele, der følger med firmatelefoni hos Digitell.

 

 

5 bedste ting ved at lease en kopimaskine

På ethvert kontor er en kopimaskine uundværlig. Med den har du mulighed for at kopiere dokumenter, billeder og meget mere, og derfor har de fleste kontorer ofte også flere kopimaskiner. Men selvom kopimaskinen er uundværlig, kan den stadig være en stor investering....

5 bedste ting ved leasing af en kaffemaskine

Danmark er ét af de lande, der drikker suverænt mest kaffe. Derfor er kaffe til kontoret også en uundværlig del af hverdagen på langt de fleste arbejdspladser i landet. Med den rette kaffeløsning kan du og dine medarbejdere hurtigt få lidt ekstra energi til...

De 5 bedste ting ved Follow Me print

Når du skal anskaffe dig en kopimaskine eller printer, er der overvejelser, som du bør gøre dig. Først og fremmest skal du naturligvis overveje, hvilken kapacitet du har brug for. Derudover bør du også overveje, hvilket mærke du foretrækker, for forskellige...

Leasing af kopimaskine

I langt de fleste virksomheder er der brug for en kopimaskine. Med kopimaskinen kan du kopiere alle slags dokumenter og billeder, som er nødvendige for driften i din virksomhed. Hos Digitell har vi specialiseret os i at levere kopimaskiner til alle brancher og...

Optimer din printer på arbejdspladsen med Digitells print management

Digitell print management Trods en gradvist mere og mere papirløs verden har printeren stadig en central plads på kontorer og diverse arbejdspladser verden over. Procedurer, kontrakter, jobansøgninger, projektplaner, regnskabsoversigter, uddannelsesmateriale og...

Drivve Image App | Digitell’s business printer løsning

Drivve Image app Hos Digitell hjælper vi både små, store og mellemstore virksomheder med blandt andet kopi, print og generel IT support. Vi har adskillige års erfaring med både salg og leasing af kopimaskiner og printere, og derfor kan vi garanteret finde den løsning,...

Digitell IT-sikkerhedsløsning: Forbedret databeskyttelse

IT sikkerhed Da der konstant kommer nye teknologier og dermed trusler på markedet, kræver IT sikkerhed løbende opdateringer. Hos Digitell specialiserer vi os både implementeringen af IT sikkerhed såvel som opdateringer og vedligeholdelse, som den digitale virkelighed...

RansomCare og IT-sikkerhedsløsninger | Beskyt din virksomhed med Digitell

IT sikkerhed, RansomCare – og hvordan vi kan hjælpe dig  Når alting foregår digitalt, er det vigtigere end nogensinde før at beskytte data og informationer – og det gælder særligt også for virksomheder. Hos Digitell er vi mere end et IT support firma. Vi kan nemlig...

Erhvervs printer og IT løsninger – køb, leasing og service | Digitell

Få printer til erhverv og service på printløsninger med Digitell  Hos Digitell stræber vi efter at blive din totalleverandør af printer- og IT-løsninger, og derfor gør vi en dyd ud af at være fleksible og tilpasse os dine behov. Hos os kan du købe og lease printere og...

Digitell IT Service i Glostrup, Danmark | Optimer dit firmas it løsning

Digitell IT service i Glostrup: Vi er flyttet, men hjælper stadig med alle dine IT-udfordringer  Skal du optimere og styrke dit firmas IT-sikkerhed? Har du brug for ekspertise ud over det sædvanlige? Gå ikke på kompromis med dit IT, og hyr i stedet et IT support...

0 kommentarer

Indsend en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Seneste indlæg

5 bedste ting ved at lease en kopimaskine

På ethvert kontor er en kopimaskine uundværlig. Med den har du mulighed for at kopiere dokumenter, billeder og meget mere, og derfor har de fleste kontorer ofte også flere kopimaskiner. Men selvom kopimaskinen er uundværlig, kan den stadig være en stor investering....

5 bedste ting ved leasing af en kaffemaskine

Danmark er ét af de lande, der drikker suverænt mest kaffe. Derfor er kaffe til kontoret også en uundværlig del af hverdagen på langt de fleste arbejdspladser i landet. Med den rette kaffeløsning kan du og dine medarbejdere hurtigt få lidt ekstra energi til...

De 5 bedste ting ved Follow Me print

Når du skal anskaffe dig en kopimaskine eller printer, er der overvejelser, som du bør gøre dig. Først og fremmest skal du naturligvis overveje, hvilken kapacitet du har brug for. Derudover bør du også overveje, hvilket mærke du foretrækker, for forskellige...

Leasing af kopimaskine

I langt de fleste virksomheder er der brug for en kopimaskine. Med kopimaskinen kan du kopiere alle slags dokumenter og billeder, som er nødvendige for driften i din virksomhed. Hos Digitell har vi specialiseret os i at levere kopimaskiner til alle brancher og...

0
    0
    Indkøbskurv
    Din kurv er tom